Προδιαγραφές κατάθεσης εργασιών για κρίση
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Α. Εισηγήσεις
¨
Οι
εισηγήσεις των εργασιών θα αποσταλούν σε αρχείο Microsoft Word (αποθηκευμένο σε έκδοση 2003 ή 2007),
με μέγιστο μέγεθος (χωρητικότητα) 8ΜΒ στο e-mail:
emethes@otenet.gr
– ή στο afylakis@gmail.com για
την Επιστημονική Επιτροπή- όπου και θα σας αποσταλεί απάντηση έγκρισης,
βελτίωσης ή απόρριψης.
¨
Οι
εισηγήσεις μπορεί να είναι ατομικές ή ομαδικές.
¨
Οι
εισηγήσεις δε θα υπερβαίνουν τις δέκα (12)
σελίδες, μαζί με τη βιβλιογραφία.
¨
Να
συνοδεύονται τα κείμενα των εισηγήσεων από μια περίληψη 5 - 10 σειρών.
¨
Η
προφορική ανακοίνωση δε θα υπερβαίνει τα είκοσι (20 λεπτά).
¨
Η
μορφοποίηση του αρχείου των εισηγήσεων θα έχει ως εξής:
ð Διαμόρφωση σελίδας:
ü
Προσανατολισμός:
Κατακόρυφος.
ü
Περιθώρια:
Επάνω 5 cm,
Κάτω: 5 cm,
Αριστερά: 4 cm,
Δεξιά: 4 cm.
ü
Χαρτί:
Μέγεθος χαρτιού: Α4.
ð Γραμματοσειρά:
ü
Στο
κείμενο: Times New Roman, Στιλ: Κανονικά, Μέγεθος: 12.
ü
Στις
επικεφαλίδες: Times New Roman, Στιλ: Έντονα, Μέγεθος: 14.
ü
Μετά
τις επικεφαλίδες αφήνετε ένα κενό διάστημα.
ü
Δε γράφουμε τις επικεφαλίδες με
κεφαλαία γράμματα. Κεφαλαίο θα είναι μόνο το πρώτο γράμμα.
ð Παράγραφος:
ü
Στοίχιση:
πλήρης.
ü
Εσοχές:
Αριστερά, δεξιά: 0.
ü
Διάστημα:
Πριν, μετά: 0.
ü
Ειδική:
Πρώτη γραμμή. Κατά: 1 cm .
ü
Διάστιχο:
Μονό.
¨
Οι
εισηγήσεις μπορεί να είναι εργασίες α) βιβλιογραφικές και β) εμπειρικές- ερευνητικές.
¨
Ενδεικτική δομή βιβλιογραφικής
εργασίας: Η
βιβλιογραφική εργασία θα έχει μια εισαγωγή, θα ακολουθεί η ανάπτυξη του κυρίως
μέρους, τα συμπεράσματα και η βιβλιογραφία.
¨
Ενδεικτική δομή
εμπειρικής-ερευνητικής εργασίας:
Η ερευνητική-εμπειρική εργασία θα έχει εισαγωγή, στη συνέχεια θα αναφερθεί πώς
έγινε η έρευνα (μέθοδος, εργαλεία κλπ.), θα ακολουθήσει η παρουσίαση των
αποτελεσμάτων της έρευνας, συμπεράσματα και βιβλιογραφία.
¨ Πώς
γράφουμε τη βιβλιογραφία:
1.
Για
βιβλίο: Βρύζας, Κ. (1997). Παγκόσμια Επικοινωνία και Πολιτιστικές
Ταυτότητες. Αθήνα: Gutenberg.
2.
Για
περιοδικό: Μαρούδας, Λ. – Κυριακίδου, Ο. (2009). Η εφαρμογή της δημόσιας διοίκησης στα πανεπιστήμια: Από την
επαγγελματική γραφειοκρατία προς νέες οργανωσιακές μορφές. Επιθεώρηση
Κοινωνικών Ερευνών, 130 Γ΄, 93-121.
3.
Για
βιβλίο που είναι συλλογικό έργο: Παπαδοπούλου, Β. (2008). Διαπολιτισμική επικοινωνία στο σχολείο και τη σχολική τάξη. Στο Οδηγός Επιμόρφωσης, Διαπολιτισμική
εκπαίδευση και αγωγή, στο πλαίσιο του Προγράμματος Ένταξη Παιδιών
Παλιννοστούντων και Αλλοδαπών στο σχολείο (Γυμνάσιο). Θεσσαλονίκη: Υ.Π.Ε.Π.Θ.,
53-65.
4.
Εάν
έχουμε αντλήσει υλικό από ιστοσελίδα, γράφουμε και την ηλεκτρονική διεύθυνση
της ιστοσελίδας και την ημερομηνία που επισκεφθήκαμε την ιστοσελίδα και
αντλήσαμε το υλικό. Π.χ. Κοντοβούρκη, Σ. – Κουτσελίνη, Μ. (2004). Η συνεργατική μάθηση στο πλαίσιο της
επικοινωνιακής προσέγγισης. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 38, 91-109:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/4353 (ημερομηνία προσπέλασης
10-10-2012)
¨
Η
βιβλιογραφική αναφορά στο κείμενο (παραπομπή) γίνεται προκειμένου να δηλώσουμε
την πηγή από την οποία αντλήσαμε το υλικό. Παράδειγμα βιβλιογραφικής αναφοράς
στο κείμενο για το βιβλίο 1 (Βρύζας 1997).
¨
Δεν
αντιγράφουμε μεγάλα κομμάτια από ξένα κείμενα (βιβλία κλπ.). Αν έχουμε αντλήσει
ένα συγκεκριμένο απόσπασμα και το παραθέτουμε αυτολεξεί, το βάζουμε μέσα σε
εισαγωγικά.
Β. Αρχείο Power Point
¨
H
ανακοίνωση των εισηγήσεων στο Συνέδριο μπορεί να υποστηριχθεί με PowerPoint.
¨
Μέγιστη χρονική διάρκεια
παρουσίασης: είκοσι (20) λεπτά.
Γ. Βίντεο
¨
Τις
εργασίες του συνεδρίου θα πλαισιώσουν και videos με θέματα σχετικά με τη
θεματολογία.
¨
Μέγιστη
διάρκεια video:
5 λεπτά.
¨
Μέγιστο
μέγεθος (χωρητικότητα): 50 ΜΒ.
¨
Μορφή:
WMV
(συμβατό format
με όλους τους Η/Υ.